Petr Čech tváří technologického obra

Sledujete sportovní dění? Pak jistě víte, že se Petr Čech rozhodl ukončit svou mnoholetou kariéru. Mnozí lidé by se možná zeptali, co bude dělat nyní, když ho už sport nebude živit. Pravdou je, že o výdělek nebude mít nouzi. Stal se totiž tváří technologického obra. Konkrétně se stal globální tváří českého technologického obra Livesport.  

Livesport je česká technologická společnost patřící dlouhodobě mezi poskytovatele sportovních výsledků. Dnes jde tato společnost hodně vidět a půjde vidět ještě víc, jelikož se její globální tváří stane nejznámější a nejúspěšnější fotbalový brankář Petr Čech, který, jak již bylo zmíněno, ukončil nedávno svou kariéru.  

Od spolupráce si slibuje nejvíce právě společnost, která se pyšní loňskými obraty přes miliardu korun. Měsíčně služby technologické společnosti využije přes 145 milionů uživatelů. Petr Čech by se tak mohl stát opravdu velkou globální hvězdou, jelikož ho znají lidé po celém světě.  

Jedná se o první kampaň s velkou osobností 

Samotná technologická společnost Livesport veřejně přiznává, že se bude jednat o vůbec první kampaň, na které spolupracuje se známou osobností. Petr Čech byl vybrán zejména proto, že ho znají po celém světě, navíc je to fotbalová legenda, a tak se do firmy hodí.  

I Petr Čech se nechal slyšet, že se na zajímavou spolupráci velmi těší. Podle dostupných informací se rozhodl doslova okamžitě.  

O čem bude celá spolupráce? 

Je otázkou, co všechno se bude v rámci spolupráce vytvářet. Podle všeho by mělo být spojení fotbalové legendy a české technologické společnosti výjimečné a výhodné pro obě strany, víc se však o budoucí spolupráci bohužel neprozradilo. Musíme se tedy nechat překvapit. 

O technologické společnosti Livesport se ví, že dokázala oslovit stovky milionů sportovních fanoušků po celém světě. I to je důvod, proč se Petr Čech rozhodl pro spolupráci.