E-shop Alza.cz opět vyrostl, tentokrát o pětinu
Nakupování přes internet je čím dál oblíbenější. V současné době se přes internet nakupuje opravdu všechno – už to nezůstává jen u oblečení nebo elektroniky, ale také se nakupují i potraviny. Nakupování přes internet je opravdu velmi oblíbené, nemůžeme se tedy divit tomu, že českému e-shopu Alza.cz vzrostl obrat. E-shop vyrostl o hotovou pětinu a obrat dosáhl rekordních pětadvaceti miliard korun.
Alza.cz se vyznačuje zejména zeleným mimozemšťanem, který nechybí v žádné televizní reklamě. Mnohdy a nás vykoukne i na internetu, když hledáme elektroniku. Alza.cz je největší český internetový obchod a má za sebou dokonce rekordní rok, kdy vyrostl o necelých dvacet procent. Podle všeho dosáhla obratu ve výši pětadvaceti miliard korun, rok předtím měla obrat o čtyři miliardy menší. Nevzrostl však jen obrat firmy, ale také počet objednávek. Počet objednávek dokonce vzrostl o třicet neuvěřitelných procent, a to na deset milionů.
Co pomohlo Alze k takovému výsledku?
Otázkou nyní je, co Alze pomohlo k takovému výsledku. Podle dostupných informací za tím stojí zejména konec roku, kdy se utržilo přes dvě miliardy korun. Mohla za to zejména vánoční sezona, kdy se utrácelo za vánoční dárky. Pomohl k tomu také dlouhotrvající Black Friday, během kterého jsou ceny velmi výhodné.
Abychom byli přesní, nejsilnějším dnem byl 17.prosinec, kdy se dosáhlo obratu 240 milionů korun. Vyřazeno bylo přes sto pět objednávek.
Co se nejvíce prodávalo v uplynulém roce?
Za zmínku také stojí to, co se nejvíce kupovalo v uplynulém roce. Byly to zejména notebooky a mobilní telefony, také počítačové komponenty a mimo jiné i různé typy příslušenství. Prodávaly se také televize nebo bílé elektro, čímž jsou myšleny zejména sušičky a pračky. Také se velmi hojně prodávalo i malé domácí elektro, tedy kávovary.
Alza.cz během svého roku také rozšířila své služby – populární se staly zejména samoobslužné výdejny, které jsou nazývány Prodejny budoucnosti.