Push notifikace jako efektivní marketingový nástroj pro e-shopy?

Dnes se do světa byznysu pouští lidé různými způsoby. Zatímco někteří zakládají společnosti s ručením omezeným, jiní to zkouší s e-shopy, kterým významně roste popularita. Právě e-shopům se nabízí efektivní marketingový nástroj, který může stát za větším množstvím zákazníků. Tímto nástrojem myslímepush notifikace

Co jsou to push notifikace?

Push notifikace či notifikace obecně jsou synonymem pro krátké oznámení nebo upozornění. Nejčastěji se pojí s mobilními aplikacemi, jelikož právě z mobilních aplikací chodí. Setkat se však s nimi můžete i v prostředí sociálních sítích nebo při surfování na internetu. Existují totiž i takzvané webové notifikace, které se zobrazí při navštívení konkrétní stránky či při odchodu z ní. 

I když dnes díky systému Notifee může využít notifikace prakticky každý, stejně je nejvíce využívají právě internetové obchody. Důvodem toho je přímé oslovení zákazníků, což vždycky přináší ovoce. 

Co push notifikace přináší e-shopu?

Samozřejmě je vícero způsobů, jak lze se zákazníky komunikovat. Push notifikace jsou však jedním z efektivních způsobů, které se člověku zkrátka vyplatí. Svým zákazníkům můžete posílat krátké zprávy informující třeba o dopravě zdarma, o slevových akcích nebo o vypuknutých výprodejích. Také je můžete prostřednictvím notifikace upozornit na zbylé zboží v košíku, na které možná zapomněli. 

Hlavní úlohou push notifikací je povzbudit především neaktivní uživatele, také zvýšit zájem aktivních uživatelů. Zvýšený zájem a zabitá neaktivita se rázem projeví ve zvýšených ziscích a obratech společnosti, navíc se tím utvrdí povědomí o značce a také jistá důvěryhodnost obchodníka.

Veškeré výhody lze navíc získat s minimálním úsilím. Stačí notifikaci jen vytvořit a rozeslat ji i desetitisícům zákazníků. Zabere to jen pár minut a těžit z toho můžete týdny.