Pět méně známých reklamních předmětů, které nejsou k zahození

Každý lídr firmy je si vědom toho, že do reklamy ze zkrátka musí investovat – přes to nejede vlak. V současné době mnozí volí hlavně internetovou reklamu, které však přikládají trochu větší důraz, než jaký ve skutečnosti má. Místo internetové reklamy raději doporučujeme investovat do reklamních předmětů, které jsou známé tím, že dokonce přežívají i firmy, kterým dělaly propagaci. Samozřejmě se musí jednat o praktické reklamní předměty, které lidé neustále mají u sebe a které přidají do svého života, v opačném případě totiž reklamní předměty často míří do odpadkových košů, bohužel. 

V případě, že jste se rozhodli investovat do reklamních předmětů, máme pro vás pár tipů, které jistě oceníte, a sice několik méně známých reklamních předmětů, do nichž se investovat jednoznačně vyplatí. 

Parkovací hodiny

Parkovací hodiny jsou známé tím, že jsou součástí povinné výbavy každého automobilu. Dnes je možné na ně natisknout doslova cokoli, proto neváhejte a udělejte z parkovacích hodin reklamní předmět, který budou mít hlavně řidiči neustále u sebe. 

Reflexní prvky

Stejně tak se neustále hodí reflexní prvky, což jsou třeba vesty nebo náramky či samolepky. Dnes je nutné, aby chodci nosili reflexní prvky hlavně ve chvíli, kdy jdou po neosvětlené komunikaci. 

Pražená zrnková káva

Pokud chcete někoho obdarovat, můžete ho obdarovat reklamním předmětem, který nikdy neurazí, a sice praženou zrnkovou kávou, která je skvělým dárkem jak pro oslavující zaměstnance, tak pro obchodní partnery nebo nové zákazníky. 

USB flash disky

USB flash disky jsou dnes velmi žádané, čemuž se ostatně nemůžeme divit – jedná se o vynález, díky kterému můžeme mít data v bezpečí a můžeme je různě přenášet. I tento předmět může sloužit jako reklama.

Otvíráky

Velmi často si lidé dělají reklamní předmět i z otvíráků. Jen si zkrátka navrhnout potisk, který se na otvíráky natiskne. Je to velmi praktický reklamní předmět, který navíc není tak drahý.